Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Thursday, January 27, 2011

Défi Cute card Thursday challenge

Bonsoir,
J'ai suivi le croquis de Cute Card Thursday:
Hello again,
I followed the sketch of Cute Card Thursday:




 J'ai utilisé du papier à motif de My Mind's Eye et le reste est de SU.  L'estampe est de Krafting' Kimmie Stamps.  L'artiste Annie Rodrigue est du Québec et ses images sont fantastiques!!!  J'ai dessiné Raychel avec mes Copics et j'ai ajouté du Crystal Effect sur ses yeux et du Stickles sur ses paupières et ses souliers.  En vrai rouquine, je lui est mis des taches de rousseur sur sa jolie frimousse!  La fioriture est faite à partir de ma Cuttlebug et l'étiquette est un punch de SU.
I used My Mind's Eye patterned paper and the rest is SU.  The stamp is from Krafting' Kimmie Stamps.  I specially love the stamps from artist Annie Rodrigue, they're fantastic!!!  I colored Raychel with Copics and added Crystal Effect on her eyes for some shine.  I put some Stickles on her shoes and eyelid.  Since she's a real red head, I put some freckles on her cute face!  The flourish is made with a die cut in my Cuttlebug and the tag is a SU punch.
J'espère que vous aimez ma carte.  Je crois que je vais la donner à mon mari pour la St-Valentin (à moins qu'il ne regarde mon blog *rire*)!
I hope you like my card.  I think I will give it to my husband for Valentine's Day (unless he looks at my blog, lol)!
Brigitte

2 comments:

debby4000 said...

Fabulous card, love the image.
luv
Debby

Vanja said...

Beautiful card, Brigitte! I love the image.
Thank you for joining us at CCT! :)
Hugs
Vanja