Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Tuesday, March 8, 2011

Défi/ Challenge #68 Kraftin' Kimmie

Allo,
Pour le défi de Kraftin' Kimmie, il faut utiliser de la soie ou de la corde.  J'ai aussi suivi le croquis de Sketch Saturday et le défi de couleur de One Stop Craft Challenge (noir, blanc et une autre couleur).
Hi there,
For Kraftin' Kimmie challenge, we had to use floss or twine.  I also followed the sketch of Sketch Saturday and the colours for the challenge at One Stop Craft Challenge (black, white and another colour).

Le papier à losanges est de DCWV et celui pour les fleurs est Creative Memories.  Le ruban à pois est de Walmart et l'autre est de SU que j'ai colorié rose.  Les petites perles sont de Wild Orchid Crafts et les brilliants ont été appliqués à l'aide de mon I-Rock.  J'ai embossé le cercle blanc avec ma Cuttlebug et puis j'ai collé la soie autour du sentiment et en dessous des fleurs.
The diamonds patterned paper is DCWV and the one for the flowers is Creative Memories.  I got the polka dot ribbon at Walmart and the other one is SU that I colored pink.  I just received the pearl spray from Wild Orchid Crafts yesterday and the bling was applied with my I-Rock!  I embossed the white circle with the Spots and Dots folder and my Cuttlebug.  I glued the floss around the sentiment and under the flowers.  The sentiment means:  For me?!!!
J'ai colorié l'estampe Patsy de Kraftin' Kimmie avec des Copics et puis mis du Crystal Effects sur ses lunettes et des Stickles sur sa robes.  Le papier à motif rose est de SU et j'ai utilisé un poiçon de MS
I colored Kraftin' Kimmie stamp Patsy with Copics and put some Crystal Effects on her sunglasses and Stickles on her dress.  I also colored her eyes a dreamy blue/gray for somebody's birthday!  The pink patterned paper is SU and I used a MS punch.
J'ai fait les fleurs à partir d'un cercle dont je découpe en spiral par la suite et puis j'ai mis du Stickles Snow Lace sur les fleurs blanches et du Black Diamond sur les noirs.
I made the flowers starting with a circle then cut in spiral and added some Snow Lace Stickles on the white flowers and Black Diamond on the black one.

J'espère que vous aimer,
I hope you like it,
Brigitte

1 comment:

Shelley said...

What a gorgoeus card, love the image and flowers. Thanks for joining in this weeks OSCC. Hugs Shelley x