Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Thursday, April 14, 2011

Il fait beau/ It's nice outside

Bonsoir,
Un message bien vite.  J'ai gardé cette carte très simple pour pouvoir la donner à un homme.  J'ai beaucoup de problème à faire des cartes masculines, j'imagine que je ne suis pas la seule, *rire*!!!
Good evening,
A quick post.  I kept this card very simple so I can give it to a guy.  I have lots of problem with masculine cards, I imagine I'm not the only one, lol!!!

Recette:
Perles:  Viva Decor Pearl en crème
Encre:  SU et Tim Holtz Distress ink
Estampes, papier:  SU
Recipe:
Pearls:  Viva Decor Pearl in cream
Ink:  SU and Tim Holtz Distress ink
Stamps, paper:  SU

Pour les défis suivants:
One Stop Craft Challenge:  monochrome
Midnight Madness sketch challenge:  croquis
Cute Card Thursday:  météo

For the following challenges:

See ya all later,
Brigitte

4 comments:

Amélie said...

Pas facile de faire une carte pour un homme en effet. Mais je crois que celle-ci est efficace. le dessin de l'estampe est éclatant dans des teintes brutes. C'est un beau contraste!

Isabelle said...

Bonjour,
je découvre ton blog, et tu fais de superbes choses, je suis d'accord avec toi, les cartes masculines c'est dur dur ! mais celle que tu as faite et très sobre et masculine donc réussie ! bravo
isabelle

Deb said...

beautiful card, fabulous stamping!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge, have a great weekend!
Happy Crafting, Debxx

Renee Matarese said...

Monochromatic cards are one of my favorite styles and yours is beautiful. I love how you made the sentiment and how well it coordinates with the pearls in the corners. Hope to see you again for the next challenge.
Reneé
Midnight Madness Design Team