Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Saturday, August 6, 2011

Zombie

Bonsoir,
Je suis très excité, la propriétaire de mon magasin de bricolage m'a demandé de donner un cours pour faire 3 cartes en utilisant les estampes de Kraftin' Kimmie!!!  J'ai accepté même si je ne me sens pas à la hauteur.  
Good evening,
I'm so excited!  The owner of my local craft store asked me to give a course about making 3 cards using Kraftin' Kimmie stamps.  I accepted but I have to admit that I'm a little nervous (to be honest, pretty nervous, lol!!!).
Voici la première carte que je vais démontrer pour le magasin.  Le papier à motif est de s.e.i et le reste du papier est de SU.  L'estampe de sentiment et l'araignée sont aussi de SU.  J'ai pris de la mousseline que j'avais pour faire des confitures et mis du pastel pour la veillir.  Les perles sont faites avec du Viva Decor Pearls.
Here's my first card for the store.  The patterned paper is s.e.i and the cardstock is SU.  The spider and Boo stamps are also SU.  I took some cheesecloth I had to make jam and put pastel to distress it.  I also distressed all the edges.  The pearls are made with Viva Decor Pearls.
J'ai colorié Zelda de Kraftin' Kimmie avec mes Copics et ajouté du Crystal Effects sur les écrou.
I coloured Zelda from Kraftin' Kimmie with Copics and added Crystal Effects on the bolts.  Colours:  Skin YG91-95-97 BV000-02, Pants B91-93-97, Shirt RV66-63-"61", Hair C9-7-5-3, Bolts C5-3-1.

Pour les défis suivants:  
Kraftin' Kimmie:  veillir
Sketch Saturday:  croquis

For the following challenges:  
Kraftin' Kimmie:  distress
Sketch Saturday:  sketch

A+
Brigitte

6 comments:

Jo said...

What a fab card! excellent colouring.
You'll have no problems with your class.
Thank you for joining in the fun at Sketch Saturday this week
Jo xx

Tammy (LaDiva) said...

Allô ma belle Brigitte!!! Toutes mes félicitations pour cette belle demande!!!! C'est un super compliment qui démontre que tu es à la hauteur et je suis très fière pour toi xox

bizous
Tammy xx

Hazel said...

Hey Brigitte - there's no need for you to worry - your cards are fabulous. I look forward to seeing your next creation. Hazel x

Amélie said...

Coucou Brigitte!
Bravo pour cette belle opportunité. C,est le genre d'occasion que j'aimerais avoir, alors profite-en et amuse toi! Je suis certaine que les gens qui suivront ta formation auront un fun fou! Si je n'étais pas si loin, je viendrais la suivre!

Ta carte est amusante. J'adore les personnages d'halloween. Malheureusement, on offre pas souvent des cartes pour cette occasion!

xxx
Amélie

Nicole Aspinall said...

What an honour to be asked to teach a class! Have fun - they will love it.

Nana Diana said...

Great colouring of Zelda and an original card!! Have fun teaching and thanks for playing!!