Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Friday, November 4, 2011

Père Nöel/Santa Claus

Bonjour,
J'ai une carte de Nöel très typique.  Le père Nöel est là, j'ai choisi des couleurs traditionelles, il y a des cloches et des poinsettias!
Hello,
I have a typical Christmas card.  Santa's here, I choose traditional colours, there's bells and poinsettias!!!
Le papier à motif et le carton sont de SU.  J'ai mis du Stickles sur les rebords et ajouté des cloches.  Les fleurs et le ruban sont de WOC.
The patterned paper and cardstock are SU.  I put Stickles on the edges and added bells.  The flowers and seam binding are WOC.
J'ai colorié Edwin avec mes Copics et ajouté du Stickles.  Les accents dorés ont été fait avec un crayon Spica or.  Le sentiment est de SU.
I coloured Sweet Christmas Edwin with Copics and added Stickles.  I used a Spica gold pen for the gold accents.  The sentiment is SU.

Costume R29-27-24-22, Bottes et fourrure/Boots and trims W9-7-5-3-1-00, Cheveux/Hair E47-44-42, Peau/Skin E11-00-000-R20.



A+
Brigitte

5 comments:

Aline said...

I like it, its a very nice christmas card... :D

Debs said...

Great card, love that image and colours, thanks for joining us at Friday Sketch Challenge this week.
Hugs Debs

Geneviève aka Muscade said...

Belle carte! J'aime beaucoup les stickles qui donnent une petite touche festive à ta carte de Noël.
Merci pour ta participation au défi de Friday Sketch Challenge.

annes paperfun said...

Great Christmas card!
And the santa is sooo cute :o))
Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
Hugs Anne

doc1947g said...

Elle est superbe. J'espère que ma fille préférée va me l'envoyer pour Noël. Le traditionnel revient à la mode. Love you. Une bise pour toi et une poignée de main pour l'autre moitié.