Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, February 12, 2012

Christmas Card Challenge Week/Semaine 11

Hello,
It's time for another challenge at Christmas Card Challenge!  This week we would love for you to follow this sketch:
Remember, the challenges are always optional as long as you make a Christmas/Winter card. 
Bonjour,
C'est le temps d'un autre défi chez Christmas Card Challenge!  Cette semaine, nous avons un beau croquis à suivre.  N'oubliez pas que les défis sont toujours optionel en autant que vous fassiez une carte de Noël ou d'hiver.
I used SU cardstock and K & Company patterned paper.  I added little stars and gems in the corner and put a WOC ribbon and flower.  I stamped the panel behind the image with a SU stamp.  I added Stickles to the edges.
J'ai utilisé du carton de SU et du papier à motif de K & Company.  J'ai ajouté des petites étoiles et pierres dans les coins et mis un ruban et fleur de WOC.  J'ai estampé sur le paneau derrière l'image avec un tampon de SU.  J'ai ajouté du Stickles sur les rebords.
I coloured Heidi from Wee Stamps with Copics.  I added Smooch Illuminate, Stickles and Glitter Ritz.
J'ai colorié la petite Heidi de Wee Stamps avec mes Copics.  J'ai ajouté du Smooch Illuminate, du Stickles et du Glitter Ritz.

Peau/Skin E11-00-000-R20, Cheveux/Hair E29-25-23-50, Fushia RV66-63-"61", Beige E43-42-41-40, Blanc/White W3-1-00, Ombrage/Shading BG10-CB.

For the following challenge:  

Pour le défi suivant:  
Crafter's Companion monthly challenge:  tout va

I hope you will join us this week,
J'espère que vous allez vous joindre à nous cette semaine,
Brigitte

3 comments:

Céline said...

encore une carte que j'adore ! et cette fois, dans tes couleurs lol !
bises
céline

Danielle Champagne said...

OH! je suis jalouse... lol. j'adore cette image, comme elle est mignonne, quand j'étais petite j,avais des bottes comme cela, avec un gros pompomLOL Brigitte tu l'as coloriée merveilleusement, ta carte est vraiment jolie, j'aime le brillant sur la neige et sur sonmanchon. Adorable.

Sandra said...

Brigitte, you are just getting better and better with each and every card. I really really like this one and she has to be my favourite to date. Your colouring is fantastic, her hair, your blending and your choice of colours work so well together. You are becoming quite the artist girlie. Fondly Sandra :)