Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, February 26, 2012

Christmas Card Challenge Week/Semaine 13

Hi everyone,
It's this time of the week again:  a challenge at Christmas Card Challenge!!!
For this weeks challenge, we would like to see you incorporate Music in your cards.  Please keep in mind that all challenges are optional. The only real rule is that you must create a new Christmas Holdiay, Winter or Hanukkah card. Also, it is not necessary to use a SCRS stamp on your card, but we sure love it when you do!
 Bonjour tout le monde,
C'est dimanche et ça veut dire que le nouveau défi de Christmas Card Challenge vient de commencer!!!
Pour cette semaine, on voudrait voir de la musique sur vos cartes.  N'oubliez pas que les défis sont optionels.  La seule règle est de faire une carte de Noël ou d'hiver.
I really like this colour combo:  purple and brown!  It's very relaxing.  The patterned paper is Tim Holtz and the cardstock and ribbon are SU.  I made the flowers with a Magnolia die cut and stamped a LOTV music sheet.  I made the pine needles with a MS punch and put a Limecitron sentiment.  I added little gems at random.
J'aime bien cette combinaison de couleurs:  mauve et brun!  C'est très relaxant.  Le papier à motif est de Tim Holtz et le carton et ruban de SU.  J'ai fait les fleurs avec un pochoir de Magnolia et estampé une feuille de musique de LOTV.  Les branches de pins ont été faites avec un poiçon de MS.  J'ai ajouté des petites pierres au hasard et mis un sentiment de Limecitron.
I coloured Winter Fairy from Wee Stamps with Copics.  I added Stickles on the trim and while it was still wet, I put some Glitter Ritz.  I put Stickles, Smooch Illuminate and bling on her wings.
J'ai colorié l'image de Wee Stamps avec mes Copics.  J'ai ajouté du Stickles sur la fourrure et quand c'était encore mouillé, j'ai mis du Glitter Ritz.  J'ai mis du Stickles, Smooch Illuminate et des pierres sur ses ailes.

Skin/Peau E11-00-000-R20, Hair/Cheveux E29-25-23-50, Berries/Baies R27-22, Leaves/Feuilles YG97-95-91, Trim/Fourrure W3-1-00, Purple/Mauve V99-95-93-91-RV000, Gold/Or YR24-Y15-11-000, Bird/Oiseau C3-1-00-YR04.
For the challenge at Winter Wonderland:   glitter and bling
Pour le défi chez Winter Wonderland:  brillant et pierres

I was lucky enough to be picked Top 3 at Friday Sketch challenge with this card:
Je suis si contente d'avoir été choisi comme Top 3 chez Friday Sketch challenge avec cette carte:

 A+
Brigitte

6 comments:

Céline said...

coucou
encore une carte magnifique j'adore les couleurs choisies. c'est super ces feuilles de pins tout autour de l'image, une belle idée !
bisous
céline

Céline said...

oh j'ai oublié : FELICITATIONS!!!!!
céline

Carol Willis said...

Hi Brigitte
I've just found your blog whilst on my bloggy travels and have become a follower. Your work in absolutely stunning.
Caz x

Linda said...

What a beautiful card and I love the colour combination you have used. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda.

downrightcrafty said...

Love all the glitter makes this so pretty, thank you so much for joining us this week at the Winter Wonderland
Kate hugs xx
ps I have candy if you are interested :)and a free software give away too

Lau W said...

Ta carte est magnifique ! J'ai vu le lien de ton blog sur celui de Céline. tu réalises de fort jolies choses !
Bonne soirée !