Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, March 25, 2012

Soccer

Bonjour,
J'ai une carte de fête pour le mari de la cousine à mon mari.  Il vient du Niger et aime beaucoup le soccer (ou comme on dit en Europe et Afrique:  le football!). 
Hi,
I have a birthday card for my cousin-in-law's husband.  He is from Niger and really likes soccer (or football for the people in Europe and Africa!)
J'ai acheté des supports pour mes cartes chez Micheals et je n'ai pas réalisé qu'il faut que je m'assure que ce n'est pas le bordel en arrière avant de prendre une photo, *rire*!!!  Bon, elles ne sont pas trop bonne, j'ai donc repris les photos!  Le papier à motif de soccer vert est de Magnolia et tout carton de SU.  J'ai colorié le ruban avec mes Copics
I bough some stands for my cards at Micheals and didn't realize that I have to make sure that the background is not a mess before taking a picture, lol!!!  Oh well, they didn't turn out very good, so I took some other ones!  The green soccer patterned paper is from Magnolia et all cardstock from SU.  I coloured the SU ribbon with my Copics.
J'ai colorié Edwin avec mes Copics.  C'est la première fois que je colore de la peau plus foncée et je trouve le résultat pas pire!
I coloured Soccer Edwin with Copics.  It's the first time I coloured darker skin and I think it's not too bad!


Peau/Skin E25-23-13-11-R22, Cheveux/Hair C9-7-5-3, Balle/Ball C3-1-00-9-7-5, Chandail/Shirt YG63-61-G40, Short YR04-02-00.

Pour le défi de Simply Magnolia:  poiçon/pochoir et ruban.
For the challenge at Simply Magnolia:  dies/punch and ribbon.

A+
Brigitte

4 comments:

Danielle Champagne said...

J'allais quitter sans voir cette petite merveille. Coloriage fantastique de Edwin, il est si mignon. j'aime beaucoup le fond en motif ballon. Bravo.

Exclusively by Mel said...

Oh wow, what a wonderful card!
your colouring is superb! I love his skin.
Fabulous design.
Love, Mel. xxx

Céline said...

recoucou
elle est formidable cette carte garçon! première fois que tu fais la peau noir ??? non pas possible ! c'est parfait mieux que la mienne je vais noter ton combo
bises
céline

Crealin said...

Hi Brigitte,

what a super boys card, I love the way you gave the boy a dark skin.

Thanks for joining in the fun at simply magnolia.

Have a nice Sunday!

Lins ;)