Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, September 23, 2012

Christmas Card Challenge week/Semaine 43

Hi everyone,
It's this time of the week again:  a challenge at Christmas Card Challenge!!!
For this week's challenge, we have an inspiration photo for you.  Please keep in mind that all challenges are optional. The only real rule is that you must create a new Christmas Holiday, Winter or Hanukkah card. Also, it is not necessary to use a SCRS stamp on your card, but we sure love it when you do!
Bonjour tout le monde,
C'est dimanche et ça veut dire que le nouveau défi de Christmas Card Challenge vient de commencer!!!
Pour cette semaine, on a une photo pour vous inspirez.  N'oubliez pas que les défis sont optionels.  La seule règle est de faire une carte de Noël ou d'hiver.
 I choose the colour combo and big bow from the inspiration photo.  I coloured the ribbon and dew drops with Copics.
J'ai choisi la combinaison de couleurs et la grosse boucle de la photo d'inspiration.  J'ai colorié le ruban et les perles de plastique avec mes Copics.
I coloured Vintage Tilda with Copics on Neenah cardstock.  I added Stickles on the ornament.
J'ai colorié Tilda avec mes Copics sur du carton Neenah.  J'ai ajouté du Stickles sur la boule de Noël.

Peau/Skin E33-11-00-000-BV000-R20, Cheveux/Hair C9-7-5-BV0000, Rose/Pink RV09-06-02, Turquoise BG07-05-02-000, Blanc/White C3-1-00-CB, Or/Gold YR24-Y15-11.

A+
Brigitte

2 comments:

Christina C. said...

How did I miss this gorgeous creation????? Outstanding coloring of this cutie....love the big bow!!!!

Céline said...

oh c'est trop trop joli! j'adore le gros ruban ! et les couleurs c'est top ! le coloriage comme d'habitude est parfait!
bises
céline