Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, October 26, 2014

Tilda in red

Hello everyone,
There's another challenge at Totally Tilda and with the festivities approaching, the theme is perfect:
Christmas Tilda wearing red
Bonjour,
C'est le début d'un nouveau défi chez Totally Tilda et avec les fêtes qui s'en viennent à grands pas, le thème est parfait:
Tilda de Noël habillée en rouge
I used LOTV patterned papers and tiny tags.  I added some pearls, flowers and a pretty bow.
J'ai pris des papiers à motif et des étiquettes minuscules de LOTV.  J'ai ajouté des perles, des fleurs et une belle boucle.
For those that know me, you  know that I don't like red, but I think Sparkle Poinsettia Tilda is still adorable!!!
Ceux qui me connaisse bien savent que je ne "trippe" pas rouge, mais je crois quand même que Tilda est très jolie!!!

Peau/Skin E04-13-21-00-000-R20, Cheveux/Hair E39-YR24-31-30, Robe/Dress R59-29-24-22-20, Fleur blanche/White flower C3-1-00-CB-Y35, Tige/Stem YG 99-95-91-G24, Feuilles/Leaves G28-26-24-20-G29-BG99.


Our generous Sponsor for this challenge is 
Nikki from Bunny-Zoe crafts
gif maker

And the Prize is:


For the following challenges/Pour les défis suivants:
Tilda town:  Merry and Bright
Stamp and Create:  at least 2 patterned papers
Midweek Magnolias:  special celebration


A+
Brigitte

13 comments:

Céline said...

je confirme, Tilda est magnifique !!!!! chanceuse.... je n'ai pas encore reçu mes nouveaux tampons :(
cette carte est splendide !!!!
bises
céline

Unknown said...

So pretty, love your little tags.

Beth Brovold said...

GORGEOUS Brigitte!! As always your colouring is fabulous...a truly beautiful card!!
Take care,
Beth

Danielle Champagne said...

OH, quelle jolie carte Brigitte. hem... des fleurs à gauche, une petite boucle dans le bouquet??? Influence???? LOL. Magnifique mise en couleur de ta Tilda ROUGE! Et quel rappel parfait du houx dans tes petits tag. Magnifique belle Brigitte. Bisous. xoxox

Rene said...

Beautiful card and amazing coloring! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck,
Rene :D

Rene said...

I'm back! Thank you so much for sharing this with us at Stamp and Create with Magnolia!
Good luck,
Rene :D

Danica said...

Gorgeous Brigitte...a truly beautiful card!
hugs, Danica

debby4000 said...

What a wonderful card and such adorable image.
luv
Debby

Unknown said...

Gorgeous card! Beautifully colored. Thanks for joining us at Midweek Magnolia's 100th celebration.

Karen

Inky Angel said...

Tilda looks so beautiful in red Brigitte. It is one of the hardest color to do, you have nailed it!
Hugs, Katie

Suzi Mac said...

Beautiful creation Brigitte. Thank you for joining in our 100th Special Celebration challenge over at Midweek Magnolias.. Good luck!
Hugs Suzi x

Pam Sparks said...

Beautifully colored and designed Brigitte! So glad you shared it with us at Tilda's Town Challenges! Thx for playing!

Patricia said...

J'aime bien cette carte. J'aime aussi les petites etiquettes de LOTV que tu as rajoute. Les fleurs de WOC sont belles et as-tu mit des boutons dans le centre?
Bravo et je t'embrasse,
Patricia xx